Google+ Followers

Friday, 17 October 2014

Bahagiakah aku...???

Assalamualaikum... bahagiakah aku di kala ada hati yg kecewa.. bahagiakah aku di kala ada hati yg merindu.. tapi... perlukah aku membahagiakan org lain.. sedangkan aku menangis sendirian.. merenung sendirian.. sakit bersendirian..kebahagiaan perlu di cari untuk sebuah senyuman sepanjang hari2 yg dilalui...

Saturday, 6 September 2014

Terima Kasih Ya Allah

Assalamualaikum... selamat pagi... bila duduk bersendirian.. kenangan2 lama menerjah tetiba.. bukan nak ingat kembali.. tetapi memikirkan.. perjalanan hidup yg begitu indah yg telah Allah kurniakan.. segala suka.. duka.. bahagia.. kesedihan.. menjadikan mawar lebih kuat dlm menempuh dugaan yg mendatang.. walaupun hati sering disakiti.. Allah memberi ganjaran yg cukup bnyk sebagai balasan.. mawar belajar dari semua pengalaman2 hidup ini... bintang2 hati yg menemani hidup mawar dlm meneruskan kehidupan ini.

Tuesday, 26 August 2014

Semangat yg hilang

Assalamualaikum... selamat pagi syg.. kata2 semangat dari org yg paling kite syg tu sedikit sebanyak dpt mengubah mood kite hari tu..

Kenapa sepi tanpa berita?..

Ketenangan

Assalamualaikum. . Slmt pagi syg.. lama x update blog ni... sebab x de ape nak taip... heheheh.. idea kering.. mood tgh ke laut..

Thursday, 21 August 2014

Kabut seorang perindu

Assalamualaikum... selamat pagi syg... lama x updata blog.. kesibukan dlm urusan duniawi...
Tatkala hati kesepian dan keseorangan, tiada teman buat bicara, tiada pendengar yg setia..kebiruan laut menjadi pelepas kerinduan padanya. Rindu yang bersarang.. pada seraut wajah serta suara bak ombak amat2 di dambakan dikala ini.. atas desakan waktu serta desakan tanggungjawab.. aku harus menerima takdir segalanya... wahai kekasih hati.. sesungguhnya hadirlah kau di kala ini... aku takut bila hati kian pudar kasih sayang.. aku harus melangkah pergi..mencari suatu yg pasti...

Monday, 10 February 2014

Hati berdebar2 je...

Assalamualaikum.. selamat pagi syg... 2-3 hari ni.. hati ni berdebar2 je.. banyak perkara yg mawar fikirkan.. mujurlah ada anak2 disisi peneman di kala muram.. mereka berusaha menceriakan ibu dia yg suka sangat termenung ni..suatu hari si Naufal menegur.. "ibu ni.. nape x nak ckp dgn fal? ibu diam je.. ibu x sayang fal lagi kan?".. terkejut dengan kata2 dia.. "Ibu sayang la"... jawapan ringkas je.. janji dia faham... bila fikir2 balik.. sampai bila mawar nak hidup mcm ni kan?.. kenapa nak di kenangkan dengan org yang selalu buat kita menangis.. so.. lupakan sejarah lama.. buka lipatan hidup yang baru... In Shaa Allah.. ameennn...

Sunday, 9 February 2014

Zalimkah aku...???

Assalamualaikum. . Slmt mlm syg.. biarlah org nak kata ape pun tentang mawar..  sampai hati kau.. kau ni zalim.. kau ni jahat.. kau ni pentingkan diri sendiri.. cakaplah ape korang nak ckp.. yg penting mawar tahu ape yg mawar buat.. demi masa depan.. ENOUGH IS ENOUGH!!..